Veelgestelde vragen
Bestelling
Kan ik een eigen lettertype doorgeven?
Dit is zeker geen probleem, bij "Borduring zelfde lettertype van geboortekaartje of foto" kan je een foto uploaden van het lettertype.
Let op: Zorg er voor dat de foto duidelijk is.
Kan ik de naam van een lettertype doorgeven?
Dit kan maar dit kan voor verwarring zorgen omdat sommige namen van lettertype's meerder schrijfwijzen hebben.
Kan er een figuurtje of tekening geborduurd worden?
Dit is zeker geen probleem, bij "Borduring geïnspireerd op geboortekaartje of foto (prentje)" kan je een foto uploaden van het figuurtje of tekening.
Let op: Zorg er voor dat de foto duidelijk is.
Kan mijn bestelling voor een geschenk ingepakt worden?
Wens je een kant en klaar geschenkje af te geven die al ingepakt is? Dit kan zeker!
We bieden je de keuze dat je geschenkje in een leuk papiertje of in een doorzichtig foliepapier word ingepakt.
Verwerking van bestelling
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling klaar is?
Alle producten van Atelier Little Me worden met heel veel liefde met de hand gemaak.
Omdat elk product uniek is en speciaal voor jouw gepersonaliseerd word kan de verwerkingstijd iets langer duren dan bij kant-en-klare producten.
We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, maar vragen je om geduld en begrip op te brengen voor ons creatieproces.
Normale verwerkingstermijn zitten tussen 1 à 2 weken. Voor meerdere producten en grote bestellingen kunnen de bestellingstermijnen oplopen tot 8 weken.
Ik wil een spoed verwerking, is dit mogelijk?
Wil jij je bestelling sneller verwerkt zien?
LET OP: De spoedverwerking betekend dat de bestelling sneller wordt verwerkt van producten die voorradig zijn, maar niet dat ze binnen de 1 à 2 werkdagen thuis geleverd zijn.
Afhaling of verzending
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij hebben geen fysieke winkel, maar alle bestellingen kunnen na telefonisch contact afgehaald worden aan ons magazijn te Aalter.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending binnen België is €7,50.
Ontvang ik een bericht met een track-en-trace code?
Ja, deze wordt naar je e-mailadres gestuurd zodra je bestelling onderweg is. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan even in je spam of het verzendbericht daar terecht is gekomen.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Bij het bestellen kun je dan ook een boodschap voor de ontvanger intypen. Dit plaatsen wij op ons cadeaukaartje en versturen het naar het door jouw opgegeven adres.
Annuleren of retourneren
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 0032 493 37 42 76. Doe dit op korte termijn, om te voorkomen dat je order reeds is geborduurd. Als de order reeds is geborduurd kan de bestelling niet geannuleerd worden..
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij proberen je via onze website zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die worden aangeboden. Soms gebeurt het toch dat een artikel na ontvangst niet aan je verwachting voldoet. Als dat zo is dan mag je het artikel naar ons terugsturen, mits het ongebruikt is en in de originele verpakking zit inclusief alle labels.
Alleen artikelen die op de webshop van Atelier Little Me zijn aangekocht mogen naar ons worden teruggestuurd.
Gepersonaliseerde items mogen helaas niet worden geretourneerd.
Kan ik mijn gepersonaliseerde bestelling retourneren?
Het retourneren van gepersonaliseerde producten is niet mogelijk, tenzij het product gebreken vertoont. Neem in dit geval contact met ons op via whatsapp 0032 493 37 42 76
Binnen welke termijn kan ik retourneren?
Vanaf de datum van ontvangst van je pakket heb je 14 dagen de tijd om artikelen retour te sturen. Gelieve ons via mail (info@littleme.be) even op te hoogte te brengen.